ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, November 11, 2010

♥♥♥My First Blog GiveAway♥♥♥


 Sejak 2 3 hari nie semangat nak bercontest segala sudaaaa marii daaa.... so apa lagikk jom3 kita cuba nasib lak ngan contest sis nie....

 ♥

 

 My First Blog GiveAway 


http://2.bp.blogspot.com/_Of8wItdHPTY/TL-1zgLK-4I/AAAAAAAAE54/8b2TWL_vXI0/s1600/MFBGA.JPG

Tajuk Contest: My First Blog Giveaway
Tarikh Tutup: 20 November 2010
Anjuran: http://die-yah.blogspot.com/
Penaja: UmiDanJrShoppe



1. Sapa-sapa pun bole masuk asal ada blog..kawan lama kawan baru sume bole. ♥♥ okies saya ada blog.....ehehheh
2. Apa yang anda perlu buat adalah

a. Follow blog ini (sori la blog org tamau baca kena cari org nak baca)
♥♥♥ dah follow gak...

b. Kena follow blog penaja hadiah UmiDanJrShoppe  

♥♥♥ ok dah follow......

c. Buat satu entry berkenaan pengalaman pahit manis mendapatkan follower mula2 bukak
blog dulu.. (GA ni tujuan nak dpt follower kena tanya kenangan2 kawan2)

d.Buat satu link back banner GA ke blog saya dalam entry tersebut ♥♥♥ ehh betul x apa yg saya buat tuh????

e. Letak comment di bawah entry ini bersama link ke entry anda... ♥♥♥ okay!!!!!!


3. Hadiah nye adalah......(gambar hadiah nnt la update)
jeng jeng jeng...

Baby Bib From IKEA
Sehelai tudung syria lycra
Coupon bernilai Rm15 dr Umi Dan JR Shoppe
Dan......satu hadiah misteri untuk cabutan bertuah!!!

agak2 saya bertuah x erk nak dapatkan hadiah tuh?????

 
Pengalaman saya untuk dapatkan follower :-

Selepas bina laman blog saya nie.... saya sgt mati akal untuk nak dapatkan follower.... selalu nya blog2 yang saya BW saya malu untuk tinggalkan jejak.. sekadar menjadi silent reader...
bukan senang nak dapatkan jumlah yg saya ada hari ni..... tengok sini.. 
ada citer tentang betapa gembira nya saya bila follower saya dah jadi 19 orang masa tu....
Tapi bila kita mencari ilmu opsss jgn ingt kat sekolah jew kita leh dpt ilmu.... 
ilmu ber BLOG juga harus kita pelajari.. tapi saya belajar merangkak untuk bagaimana mendapat ramai kengkawan lam dunia blog nih.... TQ SIFU.... saya banyak belajar merangkak, bertatih, dan berjalan jatuh lam dunia blog ni.... tapi dengan blog yg serba naif ni saya amat berbangga lah kerana jumlah follower saya dh semakin bertambah dr hari ke hari... TQ SEKALI LAGI UNTUK SEMUA TEMAN2 YANG SUDI MEMFOLLOW BLOG SAYA......

ehehhehee ok kot ngan ayat2 saya nie.... untuk hidayah.... insyaallah blog awak akan lebih ramai follower lepas ni.....


Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails