ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 09, 2010



~vavavavaaaaa~

hamoiiii ayat pasan sendiri k.... aku rasa blog aku dah jadik mcm yg aku nak.... sweet wlpn nampak penuh kan.... x pew... plan2 kayuh.. aku akan pastikan blog aku ni idup balik..... azam tu beb....... muauahahhahahaaa..........
so sekarang aku dah rasa puas ati.......

ehheheheee nak smbg keje lak....kalo ikutkan ati nak jew aku ngadap mende alah nie utk cntikkan blog aku nie ag.... tapi cukup ar setakat hari nie.....
apa pun>>>
pengajaran yg aku dapat hari nie
"hidup kita x boleh di ubah mengikut cara hidup org kan???? "
so belajar untuk jadi diri sendiri... ambil n copy yg kebaikan org x pew..
hahahhahahhaaaa ( jgn ikut ayat tu k)
adesss pasan ag mcm lew ada yg baca blog aku nie kan..



SELAMAT HARI IBU


glitter-graphics.com

SELAMAT HARI IBU

dedikasi istimewa buat bonda ku tercinta.....

mak....

alhamdulillah...... dengan restu dan Rahmat Ilahi... aku masih punya kekuatan untuk berdiri atas restu mak... atas kekuatan diri mak....

kalau dulu along tak tau betpa peritnya menjadi seseorang seperti mak...

tapi kini setelah along juga bergelar mak... along dah faham akan perit jerih itu...

MAK... engkaulah ratu hati ku... engkaulah penawar duka ku..

engkaulah manisan ketika kepahitan itu merantai hatiku...

engkaulah tongkat hikmat yg menolongku berdiri semula...

mak... mak lah harta along yg paling berharga....

tanpa mak.... mungkin along akan rebah....

along sentiasa doakan yg terbaik buat mak... semoga Allah akan panjangkan usia mak untuk along terus berbakti.....

PN. SAHULIAH SAAD...

UR THE BEST MOM......

I LOVE U......

untuk sahabat2 terbaik ku,,,

kak gee...

akak... ketabahan akak juga sbnrnya pemangkin kekuatan diri al... tq sis... luv u..

kak kin.. za...

terima kasih.... akak semua ibu yg terbaik.....

buat semua2 sahabat dari FB >>>

waty, kak elly, kak aslinda, kak as, kak izan( blog mummychacha), dan semua yg berkenaan...

SELAMAT HARI IBU....

ANDA ADALAH YG TERBAIK....

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails