ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Julai 30, 2009

Sayu menyapa di dinding hati tiap kali tiba detik ini...
aku seolah keseorangan...
Si comel aku yang masih kecil seolah mengerti...
terima kasih sayang....
Kadangkala perit yg kita tempuh, terlalu pahit untuk di telan kan??
Aku di sini masih mencari...
Satu pencarian yang belum ada jawapan....

~h@pPy BeSd@y~

Selamat Hari Lahir untuk diri aku sendiri...
hu..hu...hu...
nak wat camner kan, xder sesaper pun ker yg ingtkan besday aku nie???
uwaaa...
xper...
perpun..
  • Semoga aku akan mencapai sesuatu yg lbh baik utk masa depan..
  • Semoga murah rezeki yerk....
  • Semoga panjang umo....

Rabu, Julai 29, 2009

~uJi@n ALLAH~

ALLAH menguji keikhlasan hati kita bila kita bersendirian....
ALLAH memberi ke dewasaan bila kita di timpa masalah...
ALLAH melatih kita dengan kesabaran dalam kesakitan...
ALLAH tak pernah mengambil sesuatu yang kita SAYANG kecuali dengan menggantikannya
dengan yang lebih baik...
Ikhlaskanlah sesuatu pengorbanan keranaNYA.......

Isnin, Julai 27, 2009

manusia & PHD

manusia & PHD( Perasaan Hasad Dengki )

suma org ada PHD.. tua, muda, lelaki, pompuan, org kaye, org miskin... etc..
PHD nie ada yg baik & x baiknyer...
Klw kita ber "PHD" utk berjaya.. x der masaalah raasenyer kan???
(cmner pendapat yg lain ye???)

Aku cukup sesakit ati sesangat ngan org di sekeliling yg teramat dengkikan ngn kekawan sendiri..
Cm kt tmpt aku nie.. tp bior jerlah jerkk nyampah sebenarnya tp nak wt cmner... dah terang222 dorng 2 ada PHD kan???

Selasa, Julai 07, 2009

rIIINDuuu arrr....

hari ni dah 7hb. Julai dah bpa ari ar x leh surf internet.. tension.. line rosak lak.. nie bru je di perbetulkan.. alhamdulillah... bebenornyer byk citer yg nak ku catatkan di sini tapi,,, hari ni c,buk lak.. petang22 karang ahh.. klw x bz dah...
k..cioww adioss

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails