ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, Jun 01, 2010

`b@s@h~




~KECHENTAAN HAKU~


wehhhh.. ciannnyew kete haku nih..... kuyup.... ciann musti sojukk tu.... ehehehhee
pe pun itu lah rahmat buat "dia"... tau napa.. kalo x kerana ujan turun.. agaknya x mandi lagik lah 'dia' tu.... ahaksss..
naseb ko lah kete oii dapat tuan malas..... ehehehheheeee

~makan-makan

makan makan lagi weh..
ingat x n3 aku pasai makan preee kat umah boss baru hari tu????
ok ni antara gambar2 yg makcik editkan utk di tempek kat sini hokayyyyyyyyyyyyyy ahakssss

*
*
*

tadaaaaaaaaaa...
*
*
*

enterpremkan muka dulu....!!!!!
wahahhaaaaa...
motipnyew....cantik x spek i????? wahahaha.....


inilah antara makanan2 yg di jamu oleh tuan rumah...

mmg meletooppp... sodap siutt.. tapi kerana minah sengal malu2....
makanya..... mee kari satooo pinggan jerk kena baham... waahahhahaa
puding tu( yg warna merah2) mmg sedap...mee kari Johor...enak sekali donggg,
yg balut ngan daun pisang tu tepung bungkus k...( ittew telah di bawa sbgai buah tangan oleh kak miah) tp mmg sedap....( x sempat nak boh lam beg kak..adessss)

dengan rasminya sume makanan itu telah selamat menjadi isi pewut
akak2, makcik, adik ( aku ngan ct lorrr... aci x?)
kat bawah nie yea.....
* gambar tuan rumah adalah seperti di tanda dgn anak panah tu yea...Puan Hajah yg sangat baik hati...sbb telah menjamu aku dengan makanan yg enak2... TQ Puan..
* yg gambar kete2 tu.. adalah rombongan cik kiah.... kete 5 bijik... org 6 org jew...
bak kata adik maniss" kak, kita nie macam nak pi minang plak kan...." eheheheehhe
* muka adik2... ehehehee...opsss pasan sudaaaaaaa
*muka makcik2.... ahakssss

okies.. aku skrg mmg malas tahap gaban k.. nak upload gambar bagai.. tapi... desak ati buat jugak.... x kiraaaaaaa... hahahhahaa




♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails