ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 23, 2010

~lalallaalaaaaa.....~

n3 suka suki........



walaupun pedih.. terluka.... sengsara.... 
tapi aku tau siapa dia.........................

dalam kesamaran aku merangkak......
dalam kegelapan aku melangkah jua......
dalam kesedihan aku terus merindui.....
kasih itu milik aku...
sayang itu juga..........
tapi kenapa harus aku korbankan segalanya???????????????
kerana dia.. insan yang aku sayang....
kerana sayang aku merelakan segalanya..............

~ nak layan blues jap~


ari tu masa pi umah nina...
aku dah jangka... soklan cepu emas emas ker
huhuhuuu....

ina : uiks geng bila nak tambah???
tok kiah : betul lah hani.. bila nak tambah lagi?  ang tgok sume geng ang dah 2 3 org dah..
aku : ehhehehe kalo leh wat sendiri.. la nie pun che' mau mak cik....
ina ngan mak cik : ngeeeeee
wahahahhaa sengal x jawapan aku????

sebenarnya inilah soklan2 cepu emas yg ber legar2 di ruang kapla, ruang rongga otak aku....
adesss.. kan baru setahun..... lagipun.. nak buat mcamana dah x dak rezeki lagik kan???
salah aku ker?

wehhh... aku mmg nak kan anak ag.. lebih2 lagi hub aku tu.... 
tapi kenapa payah sgt org di sekeliling aku nak paham???
memang x dak rezeki lagi.....
weehhhh... camno erk kalo akuada baaby ag????
uikssss mesti macho mcm abah dia kan??? ahakss...
hanani pun dah x sabo nak baby lagik... yea lah dah 8 tahun tu,,,,, hehehee
bila tgok anak2 buah..... lebih2 ag.. anak makcik nie,...
adesss tetiba lak windu kan dak shauqi.....
memang hati bergelora jew.. nak tambah orang baru......
tapi insyaallah bila di izinkan Allah aku akan dapat apa yang di hajati.....
kengkawanssss.. tuluns doakan aku..





~cotiii yg mmg cootiiii~


Heheheeee.... mulakan minggu ini dengan keceriaan..............
ewahhhh.. semangat tu weh......
betul lah.. aku sebenarnya dah letih nak bersedih medih segala nie....
tapi dah adat jadik manusia kan....seharusnya perasaan tu sentiasa bertukar.. kalo x?????
aku bukan manusia biasa.. ahaks......


pasai tajuk n3 kat atas.... jumaat n sabtu lepas aku mmg bercotii betul..
mcm lah aku x pernah bercuti lak
sbb selalunya hari cuti aku penuh ngan segala plan mlan.. tapi 
jumaat hari tuh aku cuma ke majlis cukur jambul anak sahabat baik ku.. cik nina jew...
pastu balik layanzz tv.. layan anak dara aku... n acara wajib layanzz TIDO... 
hahahhahhaaa.... boleh mcm tu kan...
majlis kat umah cik nina tu pown aku pegi petang sesangat dah.. kiranya orang dah mmg x dew lah..
motip aku pegi lewat???????
hah jgn tatau.. kalo aku pg awal aku mmg xdan nak bergossip beb!!!!!
muahahhahaaa mmg sengal kan...

 sabtu......
mmg bangun.. mamam....kemas umah... tido.... layanzz industan....
lagik lah menambahkan aura bercoooti haku kan.......
erm.. bersenang lenang .... yezzaaa







♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails