ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 23, 2010

~ nak layan blues jap~


ari tu masa pi umah nina...
aku dah jangka... soklan cepu emas emas ker
huhuhuuu....

ina : uiks geng bila nak tambah???
tok kiah : betul lah hani.. bila nak tambah lagi?  ang tgok sume geng ang dah 2 3 org dah..
aku : ehhehehe kalo leh wat sendiri.. la nie pun che' mau mak cik....
ina ngan mak cik : ngeeeeee
wahahahhaa sengal x jawapan aku????

sebenarnya inilah soklan2 cepu emas yg ber legar2 di ruang kapla, ruang rongga otak aku....
adesss.. kan baru setahun..... lagipun.. nak buat mcamana dah x dak rezeki lagik kan???
salah aku ker?

wehhh... aku mmg nak kan anak ag.. lebih2 lagi hub aku tu.... 
tapi kenapa payah sgt org di sekeliling aku nak paham???
memang x dak rezeki lagi.....
weehhhh... camno erk kalo akuada baaby ag????
uikssss mesti macho mcm abah dia kan??? ahakss...
hanani pun dah x sabo nak baby lagik... yea lah dah 8 tahun tu,,,,, hehehee
bila tgok anak2 buah..... lebih2 ag.. anak makcik nie,...
adesss tetiba lak windu kan dak shauqi.....
memang hati bergelora jew.. nak tambah orang baru......
tapi insyaallah bila di izinkan Allah aku akan dapat apa yang di hajati.....
kengkawanssss.. tuluns doakan aku..





2 ulasan:

Prinzcy Syida berkata...

ingat dpt anak mcm cari kucing kt market ka? apa la org x phm2.

alya berkata...

:-P tu lah pasai..... huhuhuuhuhhuuu

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails