ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Oktober 04, 2009

~bil@ jiw@ kaC@u~

Hari ni 4hb. Oktober 2009...
Aku dah kembali bekerja selepas 4 hari bercuti + cuti jumaat & sabtu daa..
Bebenaunyer aku tencion ari selasa ari tuh... kena bedal ngan lidah berbisa bos...huu...huu...
makanya pagi ni pepagi lagik aku dah bersiap sedia utk membuktikan pada dia yg aku bukan mcm dia kata....
(45% jer yg betoi...haa...haaa..) ada jugak kan ? padanlah ngan muka aku nih..
kalau korang nak tau apa yg membuatkan aku membotakkan pokok2 nie...
simpan jerk soklan korang tuh dalam ati yea... sbb alasan aku amatlaah panjang yang amat...haa.haa...
baru ada akai kan....( gambaq sebelum x smpat snap....)
inilah gambaran opis aku...dalam utan daa....bukan dalm bando mcm korang... huu..huu...
so inilah hasil balas dendam aku tuh....
ahaks... biaq dah tukang kebun pun nak lancar kan mogoknya pada aku... maka.. aku pun lancarkanlah serangan aku pada pokok2 nih... adil x??? kwa...kwa....sbnrnya byk g pokok2 yg akan aku botakkan... waiiit...........
ok... adios... ciowww.....

~29 .09. 2009~

1 tarikh dan 2 makna bagi aku....
1stly....., bila tarikh tu muncul... bermakna umuq anak dara aku pun dah genap lah 7 tahun....
ish.. cepat jerk kan... dah besaq pun anak aku...SELAMAT HARI LAHIR UNTUK ANAKANDA KU ~NUR AFIQAH HANANI~
P/S buat anak dara aku:-

ummi setiasa mendoakan yang terbaik buat adik...
ummi juga nak adik tau yang ummi tersangat sayangkan Adik...
Adik, tok dan Abah lah sekarang jantung hati ummi... ummi sangat sayangkan kalian...
Adik... ummi juga sentiasa berdoa semoga adik menjadi anak yang baik...
Ummi minta maaf sebab ummi tak mampu untuk kembalikan kebahagiaan mcm org lain kecapi pada adik...
Tapi ummi harap dalam usia adik yg masih terlalu muda ini adik mampu untuk menerima kasih sayang Abah yea dik... Hanya itu yang ummi mampu lakuka
Ini lah kek besday anak dara aku.... gambar kek jer sebab gambar tuan nyer potong kek xdak...
ianya kerana ketidaksabaran anak dara aku.. huu..huuu..
yang ke-2... aku gembira sbb org baru dah kuaq... haa.haa...
inilah anak sdara aku...( anak mak long nih)
~baby pizet&sob~
yang masih tak bernama setakat nih yg aku tau...
anak dara aku & baby pz nih berkongsi tarikh lahir( tahun jerk lain2)
buat pz n sob.... TAHNIAH drpd KAMI sekeluarga..


chumilll sesangat kan... aku pun tingin sangat... anak dara aku kata.. ummi bila adik nak bleh baby???? mcm aku nak jawab erk??? hee..hee...
okey..ciow..

~bestnya bercuti~

Hari tuh masa raya aku xberkesempatan nak cuti lama2....
tapi minggu lepas aku ambek peluang kaw22 punya... CUTi beb!!!!
Tapi aku ada agenda penting yg sememangnya menuntut utk aku bercuti....

Hari Rabu ,30hb Sept 2009: Sebabnya... aku menemankan suami ku tercinta ke Mahkamah Majistret Jawi, SP Selatan...
Untuk menyetelkan saman-samannya...( byk kan saman2nya lagi tuh)

Hari Khamis, 1hb Okt.2009 :- Lepak kat rumah... pastu bawa family aku p pekena bihun sup gearbox kat K.N sodap juga... gambaq xdak...maleh

Hari Jumaat 2hb. Okt 2009 :- Balik nak tgok anak pz tp dy dah bw bb dia ke Hospital lak... Sambil menyelam minum ayaq...haa.haaa... hubby aku n bonda ku... dengan gigihnya p ke kebun getah muda bonda ku n 2 beranak tuh siap mesin rumput g.... hai ghajin laki aku... bodek mak ke bang????? sssshhhhh...

Hari Sabtu, 3hb Okt 2009 :- Ingat nak balik umah MIL... mggu lps MIL aku mai umah tp aku tersangatlah sibuknya... MIl aku balik ngan Abg Ipaq aku yg juga mai umah... hubby aku kuciwa sbb xsmpt nak antaq MIL aku balik.....
tapi marin.... dia kata kita lepak kat umah jerk lah.. hujan2 malas ah nak kuaq jalan2222 n apa g xtvt kami bila ujan.... zzzzzzzzzzzzzz.....boleh gitu????? haa...haa....
inilah n3 merapu dana aku bila dah kembali dari cuti....
okey..adios..

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails