ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, Mei 31, 2010

~ tag tag tag...~

aku yang di tag oleh kak gee n budak comey ni..dd

adesss weeehhhhhh korang yang tengok jangan gelak.......
senyum pun jangan.. kalo rasa nak sengih tu.. cover2 k... ahakssssssssssss



muka aku untuk 20 tahun lagikkkkk..... erm maknanya dalam umo 48 tahun lah yea????
erm.. jap2... sebelum korang tengok... agak2 masa muko aku mcm nie... aku dah ado cucu ko belum erk????? muahhaaaaaa... sompek tu nok berangan....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tadaaaaaaaaaaa..........


uper maak cik masa umo 48 tahun..... ish2x.. napa naampak tuoo sgt ah?????

wahahahaa

kalo nak tag org ada x yg nak buat erk???? tapi aku rasa nak sgt tag org...

1.adik aku nie>>>. syida
2. Mak cik sama yea>>> kak az
3. hot mummy>>>> waty
4. sesapa yg nak ambik lah buat.. ehheheheheee aku rasa malas lah plak nak tag org len...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails