ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, September 21, 2010

~projek dokong!!!!~

Projek Dokong...ececcee..tajuk cm lah aku punya projek kan.... ok.. kalo ada sesapa yg msh ingt.... mak cik ado cito pasai dokong nih kan masa bulan pose hari tuh... hah...... sekarang masa tok kita layanzzz gambo.. tapi.. mak cik minta maaflah. sbb gmbo nie sbnrnya bukan yg ini tahun.... sbb... gambo yg thn ni sgt teruk.... dan tak layak utk di tepek kat sini.. so layanzz jew lah gmbo thn lepas tp di lokasi n situasi yg sama mcm thn ni jugak...... itu yg penting kan.....

ada sesapa tak kenal pokok dokong????? 
meh mak cik nak lempang lempeng sekali..... ehehee


inilah rupa buah dokong yg msh di atas pokok yea tuan2 puan2....



                          Proses menggred buah di lakukan.....                      

boss tgah mengarah!!!!!
kuat pak mat ni tau...... ehhehee ayat bodek...

tulis boss jgn tak tulis.....
 ( tulis kilo buah )

berat kan... setangkai dah dekat 1kg....

buah2 yg amat menggeramkan!!!!!! ehehhehe



PROJEK DOKONG DI LADANG PPN KEDAH.....

~~bila kau tiada~~

asdasdsad Pictures, Images and Photos


Sebak sedih pilu...... sunyi.... uwaaa mcm nak nanessss berkolah2 ayaq mata...... bila yang tersayang, yang paling di harapkan,yang tersangat bermakna, yang sangat di perlukan di setiap saat dan tika.... SUDAH NAZAK...... tapi aku amat mengharapkan keajaiban berlaku.... semoga kesayangan aku masih boleh digunakan... kalo x..........................
opsss suspen gilos jew kan..... tapi betullah.. telefon kesayangan hamba  sudaaaa masuk air.... itulah aku.. cuai sangat!!!!!!!




tapi yg paling x bleh blah...... bila cik abg aku asyik cakap.... " berbaloilah tu ma....kan tpon tu pree jew.... uitsssssss tau lah pree tapi itulah nyawa kita tau!!!!! tsk..tsk.....huhuhuuu minta2 lah leh di baiki... kalo x.... huhuhuuuu.. nak harap beli baru?????? kalo ada yg nak sponser okies jerk.... ekekkeke...
lalink.. nak tpon!!!!!! nak lappy sekali erk..... ahaksssssssssssssss tibe2 jew kan.... muahahaaaaaa

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails