ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, Oktober 04, 2010

~letih~

Erm.... aku bukan saja2 nak kata kat sapa2... tapi hari ni amat meletihkan fizikal, mental mentol aku!!!! tahap babun wa cakap lu!!!! ekekkekee... dari pg tadik asyik lah mencuci, membasuh segala bagai....bukan kat umah tapi kat opis chek nih hah...... huhuhuuu.. korang pernah tak buat 1001 keje dlm satu jawatan?????? korang ade??? hah.. aku tau x dew kan.. tapi itu lah aku.... dari tukang sapu, tukang cuci, tukang segala tukang tapi bukan ikan belukang sume kena buat... letih beb!!!! dh lew keje lam opis lagi.... huhuhuhu..... kalo ada keje len sah2 aku resign 24 jam nih..... ekekkekekeee opssssssssssss sabau2.... cik Yaya oiiii kalo ko benti sapa nak bayo wet kete??? wet umah bagai????????? sapa?? sapa???? huhuhuuu tibe2 insap k!!!!!  kadang2 ikhlas aku mmg tak sanggup k.... huhuuhuu tapi sabarlah... sabar demi masa depan...... ok lah nak sambung kije... banyak lagik dok tunggu..... kang x sempat siap nahas aku k...


Flowers




♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails