ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, November 19, 2009

~layan gambaq jer~

Dah lama aku janji nak upload gambaq...
utk cuci mata ssapa yg sggh blog karat aku nih...
ni gmbaq kat Bukit Tinggi/ Padang, Indonesia..

ni plak gmbq nite jump kat Menara Aloq Staq


k... kat bawah nie gambar mase aku g Cameroon Highland..
Kursus kat sane... kenangan terindah bersama teman-teman tersayang




okey yg ni jer dulu.. n buat my sifu.. tq coz sudi ajar... wat gmbq nibg cute cket..
ciooowww.. adios..

Ahad, November 08, 2009

~lama nyer tak memblog!~

ish...windu lak. lama x memblog.. dah bersawangkah blog aku nih?????tu lah asyik dok ber FB jerk... bila dah mula bercucuk tanam di Mukabuku inilah jadik nyer...hee.hee..banyak yang berlaku sekarang...tapi aku x berkesempatan nak kongsi di laman blog nih..
sekarang musim banjir kat tmpat aku... ptg marin beria-ia aku nk balik tengok Shauqi... tiba2 jerk sekerat jalan kena banjir.. pusing balik... n semalam bila tgk berita.. rupa2nyer... Padang Terap teruk di landa banjir... fuh mujuq aku x sempat smpai ke Kampung klw x kena berkampung lah di sana jawabnya...hee.hee

Hari ni lak aku sensorang jerk kat opis... suma org x der... my be derang msh bersuka ria di Langkawi... ada Family Day... tapi aku x pegi pun... mslh ya fulus ya mulus daa....hee.hee...
so... ari nih baru have time utk memblog...

Nak layan gmabq pun aku rs mcm maleh jerk.. nnt arr...
okiew... buat permulaan utk mencuci sawang... so.. daa.. jumpa g..n buat iecah yg ada tgglkn komen kt bwh.. tolong tgglkan apa2 pesanan yg anda nak tanya tu ye....@ e-mailkan: pyersyaya@ymail.com
okey.. cioowww...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails