ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, Jun 08, 2010

~wall sticker~

wehh dah lama siutt sebanarnya aku gila kan mende alah nie sejak tgok makcik nie buat..... tiba2 malam ahad hari tu.. masa jenjalan kat Stadium Darul Aman aku terjumpalah mende alah ni k.... adessss apa lagi meroyan lah makcik memilih nya.... tapi di sebabkan mak cik ni buto seni.. maka ini lah jerk yang ado!!!!!!

kira aci lah kan.. janji bilik mak cik comey n indah di pandang mato sendiri.. ahaksss

hasil rembatan di Suarasa Stadium Darul Aman



kasik dekat sikit...... 

amacam????? boleh tahan x???? muahahaaa seni tu kan abstrak.... ( ayat cover malu )

musim cuti sekolah

erm.. dah 5 hari sekolah bercuti.... erm... makanya anak dara aku nih pun dah cuti.... adess mulalah musim aku menjadi ibu singa.... ehehheheee,..... garangkan aku....x pew2... sajork jew.... erm. sian anak dara aku nih.. lepak kat umah jerk.... nak ajak g jenjalan.. x nak..erm motip dia... kalo ikut aku kuar dia x leh layan kartun..... mcm tu lah pulak... tapi x pew lah...ayat ibu yg kudukut.. eh kudukut ker aku???  


aku mmg tersangat lemau sekarang.... x taau nak buat apa... tak tau nak taip apa... tak tau nak makan apa.. tak tau.. tak tau..tak tau....... segalanyaaaaaaa........ hidup penuh kelemauan...... bosan,, boring,,,,, eh.. patut kew aku bgtau korang erk..ehemmm.. mcm lah ada org nak baca blog aku nih kan.... ahaksss...

dalam pala otak aku skarang :-

*alangkah indahnya doooniaa kalo leh lepak2 tepi pantai.. tegok ombak....tgok pasir.....tgok ombak lagi..... ehehehheheeeee....

*leh tgok matahari terbenam..............
*leh tgok mentari pagi yg bersinarrrrrr....
*leh tgok bulan yang memancar cahaya.....
*leh race kete laju2........
*leh makan banyak2.....
*leh epy2.... leh berjimba2 ngan senang ati.......
*leh main bowling......

weehhh byknya........ tapi itu lah yg ado laam pala makcik nie..... tapi aku tau sume tu..... hampehh hokayyyyy... mimpi lah ko...... erm.. tapi x salahkan... aku berangan2.. sbb x kena modal..... lenguh jari jerk... ekekkekekee apapun keinginan aku.. motip dia cuma 1..... mak cik nak ilangkan stress.......
aku ni biar betul membebel ntah apa2 jerk kan...... tapi mmg best woooo kalo leh dapat sume tu.......
apa pun adiosssssssssssssssss malas dah jari ni nak menaip.. padahal...........



cantikk kan mentari nie????????


ketenangan...



kedamaian.....



ke indahan alam......




kedamaian yang ku cari ini,
bukan kerana aku seorang yang tamak...
aku cuma inginkan diri ku kembali...
walaupun dulu aku memiliki kekuatan itu dari mu...
tapi kini setelah kau hancurkan debu2 kasih itu...
aku terdampar keseorang dalam mengutip kembali cebisan sisa-sisa
kekuatan diri aku......
ketentuan Ilahi.. tak ku sangkal kan.. tapi aku pasrah....
kanapa semudah itu kau hadir.....
dan semudah itu kau berikan kekuatan itu....
dan kini... semudah itu jua kau hancurkan segala harapan yang kita bina....
aku amat menyanyangi dirimu... sepenuh hati nuraniku....
aku menyintai kau... walaupun kau bukan yang pertama....
tapi...... kini aku harus.. n wajib menguatkan semangatku sendiri...
aku kembali rebah dalam kekalutan ini.....
dulu walaupun pahit tapi aku punya kau untuk bertongkat...
kini aku tergapai..tergapai sendirian...
tongkat ku telah patah.... sepatah hati ini....
kasih yg kau hulurkan untuk kekuatan dulu telah kau hempas ke tanah...
hancur berderai.......
berdebu... di bawa angin lalu......

sesungguhnya.. andai ini yang kau pinta.. aku akan pasrah..
pergilah....
biarkan lah aku ubati luka ini sendiri...
walaupun lebih pahit dari hempedu....
kan ku telan...
demi kebahagiaan yg kau pinta..dari kehancuran hati ku....
 mungkin aku telah silap memilih jalan berliku...tapi demi kau...
insan yang paling ku cintai....
aku relakan segalanya...........
terima kasih kerana menyulam benih rindu, kasih sayang n cinta dalam hati ku selama bertahun dulu....
tapi mungkin sekarang ia bukan milikku lagi....


nukilan
aku insan yang pasrah..


♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails