ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 15, 2011

~Kor Tani~

Layanzz gambar jew..... antara gambar2 di MAEPS, Serdang.
Sempena Perasmian  Kor Tani...

Kami Kor Tani Wanita Negeri Kedah.... wohohhooo..

sesi menayang pewot yg membolat!!! muahhahaha
aku la...


adik manis yg paksa aku p KL....


coverpewot.....



Wakil dari KOR TANI PPN Kedah.



geram tgok sayur2an tu....


ngan kak Ayu yg sporting!!


tgah negndeng bunga orkid..... ngeeee



lepas gian nak tangkap gambar ngan Dato' Najib
real x berani masuk dekat.... hik3.. ko saper?? ko saper????


tempat Dato Najib rasmi... 
lastly orkid tu sampai juga Kedah.. ngeeeeeee ahahhahaha

Gila posing punya pasai semua kwn2 tggal.. ahahhaha

hadiah Dato Najib.....

~MAKAN PREE~

Teringat kata2 arwah Abah.... antara yang paling BEST dalam hidup adalah makan pree.... ahaksss!!
memang pon kan cer tanya sesapa2 nak x makan pree? kalo yg x mo tu ishhh tatau nak cakap lah kan...
ehehheheheee,,,, cer tgok2.... dah mereben dah kan...
sebab musabab utama tajuk ni adalah berkenaan  ttg PERJALANAN (pree), MAKAN (pree) masa ke KL... kolompo tau bukan kg Lamdi @ Linchan.... ehehhehee
( apa x pornh tau nama kg tu erk??? hah kena mai Kedah.. chek nak tunjuk bg tgok kg tu)

Mula2 aku mmg xmo join Rombongan Cik Kiah.. opsss bukan2 Cik Yan.....
tapi kerana sian kan adik yg manis pujuk.. cewaahhhh!!! p jugak lah.... 
( lam ati byk syok leh p jimba2...kwang!!kwang!!! laki aku baca mampos!)

so bila sampai KL.. ruper2nya KOR TANI adalah seluruh Malaysia gitu.... Hotel Plaza yg kami dok tu, Wakil KOR TANI dari Bahagian Utara... Kedah, Perlis, Pulau Pinang & Perak.
Ramai siot arr!!!

Part yg paling best n x kan di lupakan adalah :-

jeng...jeng........


Berjumpa ngan hakak2 ku ini.......


mamagee, sis elly & adik CT





Ni bersama sis elly yang belanja makan malam tu.. sangat terharu dowhhh sbb sis sudi dtg menjenguk n siap bawa ronda2 n makan pree ahaks...... sayang sis... nnt mai Kedah al bawa sis ronda2 plak erk!
Mcm Matahari & Bulan.....ahahhahaaa.. gelap siot aku....

Sis bersama Hero Malaya kami mlm tu... en chuan..!!!!

Kalo nak tgok gmbar & cerita lanjut cer tgok kat sini

~sawang yang berterbangan~



SALAM HARI AHAD !!!!!!!

Sian kat blog aku  aih.... berkurun suda rupanya aku x menghapdet......Kebelakangan ni tahap kebizian adalah mengalahkan MB( mem besar!) kot.... huhuhuhuuhu....
Penuh padat, tepu.......
Lagipun adalah sangat menjadi masalah bg manusia2 yg mcm saya bila tggal lam utan..... line tpon adalah sangat GILA okay!!!!... so bila tpon mslh tenet pon apa lagi....... dah jadik  GILA x100 kot.....


Insyaallah, kalo tiada apa2 masalah ingin sekali aku berkongsi cerita ttg mcm2.... tentang  Kuala Lumpur, ttg Kor Tani, ttg aku mendapat 2 org anak sedara lam masa seminggu.... huishh byk nak kena mereben nih.....
lastly mgkin ttg kisah Majlis Cukur Jambul anak buah aku.....

Apapun
TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA PADA YANG SUDI SINGGAH KAT BLOG NI WALAUPUN DAH BERKURUN X HAPDET....... TQ SO MUCH!!!!

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails