ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 15, 2011

~MAKAN PREE~

Teringat kata2 arwah Abah.... antara yang paling BEST dalam hidup adalah makan pree.... ahaksss!!
memang pon kan cer tanya sesapa2 nak x makan pree? kalo yg x mo tu ishhh tatau nak cakap lah kan...
ehehheheheee,,,, cer tgok2.... dah mereben dah kan...
sebab musabab utama tajuk ni adalah berkenaan  ttg PERJALANAN (pree), MAKAN (pree) masa ke KL... kolompo tau bukan kg Lamdi @ Linchan.... ehehhehee
( apa x pornh tau nama kg tu erk??? hah kena mai Kedah.. chek nak tunjuk bg tgok kg tu)

Mula2 aku mmg xmo join Rombongan Cik Kiah.. opsss bukan2 Cik Yan.....
tapi kerana sian kan adik yg manis pujuk.. cewaahhhh!!! p jugak lah.... 
( lam ati byk syok leh p jimba2...kwang!!kwang!!! laki aku baca mampos!)

so bila sampai KL.. ruper2nya KOR TANI adalah seluruh Malaysia gitu.... Hotel Plaza yg kami dok tu, Wakil KOR TANI dari Bahagian Utara... Kedah, Perlis, Pulau Pinang & Perak.
Ramai siot arr!!!

Part yg paling best n x kan di lupakan adalah :-

jeng...jeng........


Berjumpa ngan hakak2 ku ini.......


mamagee, sis elly & adik CT





Ni bersama sis elly yang belanja makan malam tu.. sangat terharu dowhhh sbb sis sudi dtg menjenguk n siap bawa ronda2 n makan pree ahaks...... sayang sis... nnt mai Kedah al bawa sis ronda2 plak erk!
Mcm Matahari & Bulan.....ahahhahaaa.. gelap siot aku....

Sis bersama Hero Malaya kami mlm tu... en chuan..!!!!

Kalo nak tgok gmbar & cerita lanjut cer tgok kat sini

Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails