ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 15, 2011

~sawang yang berterbangan~



SALAM HARI AHAD !!!!!!!

Sian kat blog aku  aih.... berkurun suda rupanya aku x menghapdet......Kebelakangan ni tahap kebizian adalah mengalahkan MB( mem besar!) kot.... huhuhuhuuhu....
Penuh padat, tepu.......
Lagipun adalah sangat menjadi masalah bg manusia2 yg mcm saya bila tggal lam utan..... line tpon adalah sangat GILA okay!!!!... so bila tpon mslh tenet pon apa lagi....... dah jadik  GILA x100 kot.....


Insyaallah, kalo tiada apa2 masalah ingin sekali aku berkongsi cerita ttg mcm2.... tentang  Kuala Lumpur, ttg Kor Tani, ttg aku mendapat 2 org anak sedara lam masa seminggu.... huishh byk nak kena mereben nih.....
lastly mgkin ttg kisah Majlis Cukur Jambul anak buah aku.....

Apapun
TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA PADA YANG SUDI SINGGAH KAT BLOG NI WALAUPUN DAH BERKURUN X HAPDET....... TQ SO MUCH!!!!

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails