ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, April 29, 2010

~ nak teruskan @ kekalkan????~

konpius sekejap mak cik adessssssssssss..
camna nie.... nak teruskan berblog di sini atau di sini.....
yg tu dah pening nak cantikkan...
tp yg pun syg nak deletekan.... hehehehhee

Khamis, April 15, 2010

~mood~

setelah berbulan2 aku tggalkan blog aku.....
kerana gila bermuka buku......
hari ini.. aku kembali...
tapi entahlah semangat mcm kurang jew ag.....hehehehehe

pe pun aku rase mcm nak ceriakan balik jew blog aku nie mcm sis kesayangan aku ni.........

hoccay>>. aku out dulu....tgok bile2 jiwang aku datang aku hapdetkan blog aku nie...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails