ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, November 28, 2010

♥♥♥ selepas puas bercuti♫♫♫

Good Week


Tadaaa..saya kembali setelah 11 hari bercuti... opssss 11 kew?????huhuhuu spttnya 11 lah tp Rabu ngan Khamis hari tu dh di panggil balik utk bekerja sebenarnya.......
sebenarnya walopun lama bercuti tp x lah sepenuhnya leh nikmati masa bercuti tu.... cuma masa untuk bersama ngan anak dara tu boleh lebih sikit dari selalu......
 ermmm becakap pasai anak dara tu.... semakin menjadi manja nya....mcm ummi dia lahkan ngeee 
tiap2 hari nak berkepit jew... makan ngan ummi... mandi nak ummi temankan nak tido gak ngan ummi... ermm manjakan..... apa pown banyak sgt xtvt time cuti tu.....
 Rabu 19/11/10 ♥ raya
Khamis 20/11/10 ♥ raya lagik.... ( cik abe dah kena keje )
Jumaat 21/11/10 ♥  lepak umah.....
Sabtu 22/11/10 ♥ Pantai Merdeka ( tengok anak menakan )
Ahad 23/11/10 ♥ Padang Serai  ( Nuri umah kak ) + Kola Kedah ( Nuri mak cik )  + Tualang ( umah sepupu)
Isnin 24/11/10 ♥Nuri umah kak biras ai......( Yan, Kedah)
Selasa 25/11/10 ♥ Cuci2 time...
Rabu 26/11/10 ♥ keje
Khamis 27/11/10 ♥ Pej ( sik) ► Dusun Resort ( K. Nerang ) ► Bukit Kayu Hitam......

ermmmmm bz kan???? huhuhuuhuu.. mggu nie harap2 mnggu terbaik..... n mggu nie jugak adalah minggu yang paling di nanti2 kan.. sangat teruja menanti sesuatu!!!!! taraaaaaaaaa...... nanti akan di beritahu kemudian yea....


♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails