ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Jun 24, 2010

@opis

okay marin ada nuri kat opis aku... tapi sayang betullah... aku cuma smpat snap gmbar waktu pagi jer... tupun lima keping... adessss... sibuk sgt.... ehehehhee

ok ni jer gambar2 tu......
gmbar time potong daging.....
Gambar 1 <<, pekerja2 ldg ( PA ) sedang bergotong royong untuk memasak..... Tukang Masak nya staff ldg sendiri.... tp mmg mabeles hokay...... menunya : GUlai Daging+ Rebung, Daging Rebus cicah ayaq asam aka a lawa ( org area ni pggl k )ikan kering goreng, ulam cabai..... sempoi tapi mmg mabeles......  

Gambar 2<<< Ni daging yg aku potong k.... lemak tepu yg paling mantop..... fuuhhhhh.....  

Gambar 3<<< Bukti org potong daging..... eheheheee aku ni kan jurugambar..... hentam sajork lah labuuuu...  

Gambar 4 <<< Pisang emas di bawa belayar..... belayar bersama kotak kertas.... adesss tetiba kan... ehheheheheeee  

Gambar 5<<< ada satu kelucuan pada gambar nie..... korang nampak x abg yg pakai baju maroon tu??? abg mae..... awai tu dia tgah dok sembang ngan aku... org len yg wat keje potong2 rebung tu,,,,, nampak jew aku ambik tpon nak snap gambo... terus larik g kat tmpat tu.. pura2 wat keje.... ehehheeee memacam lah derang nie.. x kering gusi..... pe pun deranglah penghibur ku kat opis.....

ok.. yang ni pulak........


inilah gambar2 keadaan dapur n meja aku yg menanti di kemas....
adessssssssssssss ni lah di katakan makan ramai2 kemas sensorang.... ehehehhee
aku sorang jer lam opis nie makanya... keje akulah k.....
seharian inilah keje aku.......
ehehheheeee...
okaylah sesaja jew aku wat n3 nih..... utk ilangkan mosan.....
keje mengemas dah siap... so.... 3.30... aku dah nak ciow.... opssss skrg dah dkt kul 4 lah...
terlebihh sudaaaaa... ok esok cuti.. lusa cuti....
sebelum tu aku nak ucapkan  


SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT KAKAK KU..... KAK GEE
SEMOGA AKAK AKAN DI LIMPAHI KEBAHAGIAAN HINGGA KE HUJUNG NYAWA....

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails