ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Oktober 04, 2009

~bil@ jiw@ kaC@u~

Hari ni 4hb. Oktober 2009...
Aku dah kembali bekerja selepas 4 hari bercuti + cuti jumaat & sabtu daa..
Bebenaunyer aku tencion ari selasa ari tuh... kena bedal ngan lidah berbisa bos...huu...huu...
makanya pagi ni pepagi lagik aku dah bersiap sedia utk membuktikan pada dia yg aku bukan mcm dia kata....
(45% jer yg betoi...haa...haaa..) ada jugak kan ? padanlah ngan muka aku nih..
kalau korang nak tau apa yg membuatkan aku membotakkan pokok2 nie...
simpan jerk soklan korang tuh dalam ati yea... sbb alasan aku amatlaah panjang yang amat...haa.haa...
baru ada akai kan....( gambaq sebelum x smpat snap....)
inilah gambaran opis aku...dalam utan daa....bukan dalm bando mcm korang... huu..huu...
so inilah hasil balas dendam aku tuh....
ahaks... biaq dah tukang kebun pun nak lancar kan mogoknya pada aku... maka.. aku pun lancarkanlah serangan aku pada pokok2 nih... adil x??? kwa...kwa....sbnrnya byk g pokok2 yg akan aku botakkan... waiiit...........
ok... adios... ciowww.....

Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails