ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Oktober 04, 2009

~29 .09. 2009~

1 tarikh dan 2 makna bagi aku....
1stly....., bila tarikh tu muncul... bermakna umuq anak dara aku pun dah genap lah 7 tahun....
ish.. cepat jerk kan... dah besaq pun anak aku...SELAMAT HARI LAHIR UNTUK ANAKANDA KU ~NUR AFIQAH HANANI~
P/S buat anak dara aku:-

ummi setiasa mendoakan yang terbaik buat adik...
ummi juga nak adik tau yang ummi tersangat sayangkan Adik...
Adik, tok dan Abah lah sekarang jantung hati ummi... ummi sangat sayangkan kalian...
Adik... ummi juga sentiasa berdoa semoga adik menjadi anak yang baik...
Ummi minta maaf sebab ummi tak mampu untuk kembalikan kebahagiaan mcm org lain kecapi pada adik...
Tapi ummi harap dalam usia adik yg masih terlalu muda ini adik mampu untuk menerima kasih sayang Abah yea dik... Hanya itu yang ummi mampu lakuka
Ini lah kek besday anak dara aku.... gambar kek jer sebab gambar tuan nyer potong kek xdak...
ianya kerana ketidaksabaran anak dara aku.. huu..huuu..
yang ke-2... aku gembira sbb org baru dah kuaq... haa.haa...
inilah anak sdara aku...( anak mak long nih)
~baby pizet&sob~
yang masih tak bernama setakat nih yg aku tau...
anak dara aku & baby pz nih berkongsi tarikh lahir( tahun jerk lain2)
buat pz n sob.... TAHNIAH drpd KAMI sekeluarga..


chumilll sesangat kan... aku pun tingin sangat... anak dara aku kata.. ummi bila adik nak bleh baby???? mcm aku nak jawab erk??? hee..hee...
okey..ciow..

1 ulasan:

Zura berkata...

happy besday...semoga jd anak yg baik...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails