ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 23, 2010

~cotiii yg mmg cootiiii~


Heheheeee.... mulakan minggu ini dengan keceriaan..............
ewahhhh.. semangat tu weh......
betul lah.. aku sebenarnya dah letih nak bersedih medih segala nie....
tapi dah adat jadik manusia kan....seharusnya perasaan tu sentiasa bertukar.. kalo x?????
aku bukan manusia biasa.. ahaks......


pasai tajuk n3 kat atas.... jumaat n sabtu lepas aku mmg bercotii betul..
mcm lah aku x pernah bercuti lak
sbb selalunya hari cuti aku penuh ngan segala plan mlan.. tapi 
jumaat hari tuh aku cuma ke majlis cukur jambul anak sahabat baik ku.. cik nina jew...
pastu balik layanzz tv.. layan anak dara aku... n acara wajib layanzz TIDO... 
hahahhahhaaa.... boleh mcm tu kan...
majlis kat umah cik nina tu pown aku pegi petang sesangat dah.. kiranya orang dah mmg x dew lah..
motip aku pegi lewat???????
hah jgn tatau.. kalo aku pg awal aku mmg xdan nak bergossip beb!!!!!
muahahhahaaa mmg sengal kan...

 sabtu......
mmg bangun.. mamam....kemas umah... tido.... layanzz industan....
lagik lah menambahkan aura bercoooti haku kan.......
erm.. bersenang lenang .... yezzaaa







Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails