ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Mei 09, 2010

~vavavavaaaaa~

hamoiiii ayat pasan sendiri k.... aku rasa blog aku dah jadik mcm yg aku nak.... sweet wlpn nampak penuh kan.... x pew... plan2 kayuh.. aku akan pastikan blog aku ni idup balik..... azam tu beb....... muauahahhahahaaa..........
so sekarang aku dah rasa puas ati.......

ehheheheee nak smbg keje lak....kalo ikutkan ati nak jew aku ngadap mende alah nie utk cntikkan blog aku nie ag.... tapi cukup ar setakat hari nie.....
apa pun>>>
pengajaran yg aku dapat hari nie
"hidup kita x boleh di ubah mengikut cara hidup org kan???? "
so belajar untuk jadi diri sendiri... ambil n copy yg kebaikan org x pew..
hahahhahahhaaaa ( jgn ikut ayat tu k)
adesss pasan ag mcm lew ada yg baca blog aku nie kan..

Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails