ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, November 11, 2010

~~ jangan bergaduh.. maluuuu~

 AWAS!!!! ENTRY INI ADALAH SEKADAR SUKA2 UNTUK BERKONGSI PENDAPAT...

Semalam lepas balik ke umah... lepak2 manja depan TV ngan anak dara & parents.....
selalu nya jarang sangat saya menonton TV... kdg2  Berita Utama pun selalu mendengar jew dari menonton...

semalam.... bising2 lagi kes banjir kat KEDAH...... ermm kalo yg menonton berita utama kat TV1 semalam tau lah kan apa ceritanya...... malas saya nak panjang lebarkan kat sini.. kang x pasai2 kena saman ekor berjuta2 woooooo... ekekkekeee. opsssss tujuan sbnr nak ngomel2 kat sini adalah tentang TANGGUNGJAWAB.... 
ecececee mcm lah ko best sgt alya oiii 

Pemimpin2 di Malaysia,,,,,... walau apa pun pegangan atau haluan politik kalian.... jalankan jew tanggungjawab memasing untuk rakyat jelata yang memerlukan khidmat kalian.... Bila rakyat di timpa musibah, bantulah sekadar yg kerajaan mampu..... jangan bertelingkah sesama sendiri.. lebih2 lagi sesama MELAYU & BERAGAMA ISLAM...

BILA KALIAN DAH TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KALIAN, JANGAN LAH MENUNJUK2 PULAK YANG AKU DAH BAGI.. KO BELUM LAK..... BIARKAN SUMBANGAN TU PENUH KEIKHLASAN..... dan NANTI BIARKAN ALLAH MENILAI KEIKHLASAN ANDA DALAM MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB.... DAN BIARKAN RAKYAT MEMILIH PEMIMPIN MANA YANG BETUL2 BERTANGGUNGJAWAB......
okay yea... ini hanyalah luahan pendapat saya sebagai salah seorang rakyat Malaysia....
bukan untuk apa2... sekadar mengingatkan sesama sendiri.. walaupun saya pasti n yakin x dak pun orang politik yang akan jengah blog saya ini..... n baca.... dan pada kengkawan yg mmg x suke baca hal2 cenggini.. maaflah yea......

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails