ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, April 12, 2011

~~finally........~~

Akhirnyaaaaaaaaaaa........ 
sudah lama aku ingin memilikimu........
setiap saat aku mendambakan mu.....
setiap tika aku mengimpikan kau menjadi teman setiaku..
akhirnyaaa,,, kau berjaya aku miliki........

ahaksssssssss....... ayat x bleh blahhhh!!!!!!
 korang nk tau x apa yg aku NAK kan sangat tuh?????


cer teka.....
dulu kat sini ada ai citer......

sebenarnya ai dah dapat sebulan yg lepas....
tp x teringt nak kasik tunjuk menunjuk2 kat sini... ehehhe
http://www.beritateknologi.com/wp-content/uploads/2010/04/nokia-c3-pink.jpg



so.... sekarang... 
C3 pink dah jadi milik saya selepas buah hati lama saya SE 770 dah bertukar tuan
( hubby guna yg lama bini dpt yg baruuu)..

apa pun TQ lalinkkk!!!!!! 
 ni yg membuatkan sayang sayangggg kan abang........
( kalo x beli pun sayang jugak tp kalo beli ganda 1000x.. ahakssss)
ahahhahhaaa ayat nak mampuss kalo cakap depan dia.... hik3

1 ulasan:

Mama Gee berkata...

yahuuuuuu dapat gak....bestnyaaa... :)

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails