ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, April 12, 2011

~bila jiwang karatsss~

Sesekali bila aku merentas danau hati mu sayang.. 
aku umpama semakin tidak mengerti....
kerana Aku terlalu menyintaimu....

Bukan lautan ukurannya,
bukan Everest ketinggiannya, 
tapi sungguh setiap detik nadi terselit namamu ...
membuat setiap denyut jantung ini tersirat gunung rindu....

Kita jauh tapi kau sentiasa ada....
Aku juga menyimpan hasrat seperti mu...
untuk terus membahagiakan kedamaian yg kita punya ini...

Sungguh sayang aku amat menyintaimu......




layanzzz ni dulu.... ehehhehe

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails