ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Februari 17, 2011

♥♥♥ sesi merajinkan diri♥♥♥



Tiba-tiba mood rajin mariii!!!!!! walopon x lah serajin mereka2 yg rajin ittew,, tapi kadang2 aku nie mmg rajin... masuk lif tekan sendiri lak so bila dok kelebek blog spupusepapat  aku~ puan pizet tentang entry dia mcm kat sini.... so selepas 2 kali mencuba baru aku teringat nak wat entry ttg nie...
tentang puding nie.... maaflah aku tatau nk namakan apa...

masa 1st time try hr tu aku guna, kek buah... sedap... 
tp 2nd time buat try kek gulung nie..

untuk tekak aku n fmly.. kek ni x berapa seswai lak.... ermmm..


aku guna kan naata de coco.... tp kalo guna buah koktail lagi sedap...
mmg dah try wat utk kawan masa akad nikah dia baru nie...

setelah di masukkan kastard....

yang ni setelah dimasukkan jelly.......... n selepas di sejukkan lam peti es... mmg sedap..
( puji sendiri sbb sendiri buat )

kalo nak resepi.... cari lah kat mama shauqi kat sini....
idea n resepi adalah dari mama shauqi okies cuma di ubahsuaipadankan dgn selera aku.....


4 ulasan:

mamyharraz berkata...

ow sgt rajin buat kek :D

kek tu menjadi lg hepi kann

alya berkata...

mamy --> kek itu adalah yg segera.... yg dibuatnya hanya puding... ehhehehehe

Ogy berkata...

kalo guna kek gulung pandan ok tak??

alya berkata...

ok jew kot kak,,,,, tp al x suka aarrr


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails