ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, Februari 14, 2011

♥♥♥ jom bercuti ♥♥♥





Tiba-tiba mood nak bercuti berkobar2 lam jiwa...ehehee....
mood nak ambik angin sepoi2 dari pantai...
tau x napa tiba2 mood ini hadir dalam jiwa????
jeng...
jeng...
jeng...

Sebabnya ...dah lama sangat aku tak join Family Day PPN Kedah... last 2006 rasanya....
kat NAZA Hotel, Pulau Pinang.....



gambar adalah sumbangan cik gugle...... 
tp kat sini mmg best lah.... pemandangan nya sangat cantik...

so tahun ni mood nak join FD berkobar2 lak.. sebabnya.... 
1st :- sbb thn ni 2 org yg aku syg boleh join sama, 
2nd :- sbb dekat kot leh drive sendiri nak p...
3rd :- sbb dah lama x makan angin n nak ambik peluang ni p hanimun daaaaaaa.... ehhehehe

so kat mana destinasi saya ( jap aku jap saya.. hentam daaaaa) kali nie??????


TANJUNG BUNGA BEACH HOTEL
( gambar sume ihsan gugle )

cantik jugak kan... tp mmg cantik




 so... tak sabar lak rasanya nak bercuti kali ni..... 

4 ulasan:

mamyharraz berkata...

oww best tu nak p bercuti :)

tahun ni pun mamy nak plan cuti2 sama2 anak&husben :))

Zai Zamree berkata...

best3...cheq baru balik bcuti raya cina kt pntai gak...

selamat bcutik =)

Ogy berkata...

wahhhhhh seronotsssnyaaa...nk hikott!! huhuhhu

alya berkata...

mamy---> yes sis.. tersangatepy leh g makan angin...

cik z@i--> ya ka.. best no makan angin kottepi pantai.... ehehheh x saabaq aihh...

kak cyunk --> jom.... tapi kn tdoq lam bilik ayaq... hahhahahhahahaa sanggup ka/??


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails