ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, Mei 16, 2011

~2 in 1~

Mak selalau berleter, " ang ni suma nak buat sekali harung...... malas sgguh!!" hah mgkin kerana penyakit M tu serang jiwa aku kot.. ahhahahhaaa apa pun kira aci lah kan....
Sesungguhnya Mei adalah bulan yang palingggggggggggggg memberi segala erti dalam hidup aku... byk kenangan2 hidup ku bermula pada Mei...... selain dari Hari2 penting yg kena ingat..

 Firstly, Hari Ibu yang telah lepas..... 8hb Mei hari tu lagi....

SELAMAT HARI IBU buat ibu2 ku tersayang.

MAK, 

yang telah mengandungkan, melahirkan, membesarkan, memberi kasih sayang, didikan yg secukupnya buat diri ini.... Jasa mak sesungguhnya bukan nilaian..... tiada tandingan.. Mak adalah ibu yang terbaik, ratu hati, permaisuri di jiwa ini.... Pengorbanan mak membesarkan diri ini sendirian adalah sangat222 tak mampu untuk aku lahirkan trilion tima kasih.....

Mak, Selagi ada hayat diri ini, insyaallah, chek akan menjaga segalanya walaupun sebenarnya chek x mampu nak balas jasa mak yang menggunung itu..
love u mom 4-eva.

buat MIL.....
Mak, terima kasih sebab sudi bermenantu kan saya yang serba kekurangan ini. 
Jasa makmembesarkan anak2 mak juga bersendirian amat meruntun jiwa n hati ini.
Sesungguhnya Mak ada lah yang terbaik buat anak2 mak, menantu2 mak & anak cucu mak.




buat Mak Ah....
Terima kasih mak sebab masih sudi menjalinkan kasih sayang yang terputus dulu. Terima kasih juga sebab menjaga abah dengan sangat baik.....

amboi aih.. panjang lebaq taip.... ahahhahahhaa





SELAMAT HARI GURU...


DEDIKASI KHAS BUAT CIKGU2 TERSAYANG KHASNYA..... 
DAN BUAT SEMUA GURU DI SELURUH MALAYSIA...

Jasa n tunjuk ajar kalian adalah yang terbaik. Kerana jasa guru boleh mengubah seseorang untuk menjadi ORANG.... 

Buat guru2 di Sekolah menengah Kebangsaan Naka, guru2 di Sekolah Kebangsaan Nami, Sekolah Kebangsaan Tualak..

TERIMA KASIH DI ATAS JASA KALIAN.....

Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails