ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, November 01, 2010

~(25) things about me that i want to share with you all because i can~

Saya kan kalo di tag mmg semangat sangat nak buat..... hik3.... so bila mamagee tag kan nama saya maka keterujaan itu adalah LEBIHH okay.. ehehheheee..

So.... jom lah kenali siapa diri saya......




1. Pertama sekali saya nak bagitau.. MAMA GEE ADALAH KAWAN TERBAIK SAYA....kwn2 yg lain juga adalah kawan yang sangat baik untuk saya.. tetapi dia lah tempat saya meluahkan segala2nya..... ngeeeeeee.. 


inilah kawan terbaikk saya!!!

2. Saya adalah anak jati TANAH JELAPANG PADI.... NEGERI KEDAH DARUL AMAN... mak abah, tok nenek saya juga adalah orang KEDAH... saya telah diputerikan pada 30 Julai 1982... 28 thn yang lalu....




3. Saya adalah anak yang istimewa......opss bukan OKU tau...istimewa saya adalah kerana saya ada 2 mak... dan 2 abah.....sekarang mak tambah lagik 1 ( mak mertua daaa )


4. Saya hanya berkelulusan Tingkatan 5 ( SPM ) sajork.... SMKN (Sek. Men. Keb . NAKA) adalah sekolah terakhir saya..... sejuta kenangan telah terukir di sini........




5. Saya adalah bekas pekerja kilang....sebelum berjaya menempatkan diri di PPNK ( PERTUBUHAN PELADANG NEGERI KEDAH )......... so saya adalah seorang peladang moden okay... bukan cikgu...ngeeeeeee... dah 10 tahun dah pon koje kek sini hah.....1hb Mac 2001- sekarang.. saya bukan cikgu yea kengkawan.....


 ahli keluarga PPNK yang sangat mantap!!!!!

6. Saya berkahwin pada usia yang sangat muda kot.. 19thn.. dan hasil perkahwinan pertama itu saya mendapat seorang puteri yg sangat bijak....... NUR AFIQAH HANANI...... oleh kerana jodoh itu adalah ketentuan Allah.. maka pada usia puteri saya 2thn+++  takdir telah menamatkan bahtera perkahwinan saya itu.....




7. Tapi sekarang hati saya sudah d, miliki kembali...... ia adalah milik abadi ♥♥♥JOHARI♥♥♥...... dan kami belum di kurniakan cahayamata.....




8. Saya seorang yang sangat sempoi kot!!!!! 

9. Saya amat gemar drive n bawa motor laju2....( rempit yang supannn ngeeeeeeeeee )

10. Saya adalah seorang yang sangat takut opss geli kot ngan kuceng n ular.......

11. Seorang yang sangat teruja ngan filem2 Bollywood......


12. Saya sukakan suasana yang sejuk, nyaman......walopon kdg2 sgt x tahan ngan sejuk.. camno tuh????

13. Saya paling tak tahan ngan KOPI & neskepe..... bukan suka minum... tapi x leh bau pun...peningg daaa.. tapi COCOA COLLAGEN okay lak.....

14. Suka ngan semua jenis bunga2an... sggp berhabis duit ngan bunga real terutama ROSE....




hasil rembatan di Cameron Highland... ngeeeeee

15. Suka mengarang ayat2 bersastera.... sebabnya... saya adalah bekas pelajar sastera yea.....

16.  Paling tak suke orang yang TAK IKHLAS + SUKA BERMUKA2

17. Paling tak pandai nak mekap2 segala.......

18. Suka berpakaian yang sempoi2 jerk kemana2 tapi tengok situasi lah....

19. Dulu adalah bercita2 untuk menjadi seorang Pegawai Polis @ berkhidmat ngan pasukan yang beruniform... tapi alhamdulillah adik saya dah tunaikan cita2 tu.... walopon saya kecundang sebelum mencuba..ngeeeeeee

20. Sangat bermulut becok ngan org yg saya kenai...... tapi cukup pemalu kot ngan org2 yg saya tak kenal...

22. Saya seorang yang pemboros!!!!!

23. Saya makan sume bende yang boleh di makan....

24. Saya ada 2 orang adik lelaki n seorang abang ( 1 bapa 2 mak - 3 beradik), ( 1 mak 2 bapa - 2 beradik ),, ( 1 mak 1 bapa - only me!!! ). ada paham ka?????

25. Saya adalah anak perempuan tunggal mak ngan abah kandung saya yea.....

26. Sekarang saya adalah pencinta blog dan pesbuk....... hik3....
opssssssssssss terlajak sudaaaaaaaa....... kata 25 jew kan.... dah lebih lak.... so saya harap anda boleh kenal saya secara rapat lagik kan... hik3....


hah di sebabkan teruja nak tag jugekkkk :

  1.  syida
  2. zura
kalo rasa suka nak buat tu.. buat tau!!!!!!

4 ulasan:

Ogy berkata...

heheeh best2...dpt gak lebih tau tentang diri al....dan layan gamabr2 kenangan tu....hik3..

alahai tp yg no 1 tu sgt buat akak terharu lee.....huhu macih al...al pun kawan akak yg terbaekkkk punyaaa.... :)

alya berkata...

ok kak..... ehhehehehe ame2.... ur the best sister 4 me!!!!!!

Zura berkata...

okey sy buat..

alya berkata...

hah.. buat tau dik...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails