ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Oktober 28, 2010

♥♥♥s@y@ rindu di@♥♥♥



Bila PJJ nie.. rasa rindu sentiasa mekar di hati..... ahakssssssss saya rindu sama incik somi saya...... rinduuu bangat....... nak tunggu time untuk kepulangan dia umpama menghitung langkah si kura2.... adoii apa kena mengena ngan kura2 erk??? sengal jew kan.... huhuuhuhu


lalink.... windu bangattt sama kamoo......
nanti balik kita kuaq makan roti sardin yea.... hik3....
motip utama aku merindui kamoo!!!!! wakkakakaka

Aku sering merindui kamu kerana setiap kali nadi ini berdenyut rasa kasih untuk mu sentiasa memekar.... Sayang...... hanya kesetiaan yang menjadi harapan kita.... bila berjauhan..... aku sentiasa mengharapkan kejujuran  sentiasa ada di ruang yg kosong antara kita itu.... 



3 ulasan:

syariza09 berkata...

hamboi...gambaq dh ala2 filem hindustan ni
Sabaq la, apa2 pun doakan kebaikan utk dia yg jauh di sana

Ogy berkata...

takleh tahan tgk gambar ni...kalo suh abg botak ai tangkap gambo mcm ni dia nak tak ek? ngeeeeeeee

alya berkata...

kak az<--- ya kaak.. taapi dah leh berjimba pong marin... best2 hik3....

kak cyunk<--- muahhahaaaa agak3 abg jai nak kata apa erk??? mau ketawa berdekah2 agaknya.... hik3

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails