ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, Ogos 09, 2010

~ rindu sama kamooo~



psst...psst.... aku juga mau berjiwang..... kalo ada rasa nak montahhh pink kew ijo kew sila jgn baca k......

ehehheheheeee amaran dari pihak penaja.......
vavavvavavvaaa di vasss gitteww apa ko ingat ko glamer mak cik??????
wakakakkakaaa

sori lah aku cuma nak luahkan rasa untuk incik somi aku nih.... 
aku rindu bangat sama kamuuuuuu... tu lah kan adat berumahtangga nih...
bila dekat ada saja yg x kena di mata, di hati di mulut dll.....
bila dh jauh mula lah berindu - rinduan segala..... 
opsss sajor nak luah rasa kat sini.....
sbb kekadang incik somi i ni masuk jugak tengok blog bini dia nih.....

abang.......
rindu sama kamoo....... nnt balik x mo gaduh2 k..... ahakssssss



Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails