ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, Ogos 09, 2010

~bowling..bowling...~

Inilah bila kecik2 dulu x pernah berjumpa ngan 'menan' cenggini... hahhahaa bila dah besau... bila dh leh pegang bola bowling.. ketagih nya... adessss adik kaunter kat SKY BOWL jew yg tau.. ehhehehee
tapi mujurlah dpt majikan yg amat memahami.. ayat bodek hokay
( psst.. kak kin... lenkali bodek boss ag k ahaakssss )
sebenarnya ini adalah gambar2 semasa pertandingan bowling antara JP vs PPNK vs PPK vs LPP.. hah mbik kauuuu... sume ado.. tapi betoiii ka aku nih... sesungguhnya semua itu adalah benar ok....
ok ini lagi muka enterprem... muka budak jumpa bola bowling... ekkekeke





ok ini lah adikku yg amat memahami..... sebabnya... kami punya minat yg sama.... iaitu..
GILA KAMERA OK.... 
ahakss.. statement x boleh blahhh...


muka epy leh men bowling!!!!!

kami lah juara!!!!!!!!


muka budak2 yg penat cuci longkang.....
wakakkakakaaa ampunnnn kak!!!!




lorrrr mana nama aku daaaaa....
ehehehheh



lorrrrrrr kat sini lew.....ekekkee motip boh nama org dulu????
ehehehe sbb aku kan jora cuci longkang... x caya??
tgoklah..... uwaaaaaaaaaa x tsk..tsk...tsk...


muka2 keletihan......


ok tadaaaaaaaaaaa sekian citer pasai bowling..... ehehehhee mcm lah best kan... ahakss.... x pew2 aku cite utk kenangan.... diri sendiri....


3 ulasan:

Ogy berkata...

hamboiii syoknya hangpa men baling2 bola ni..jelessss aiii tauuuu

alya berkata...

eheheheh jgn jeles la kak.. mai sini kita pakat2 main....

Zura Tahir berkata...

sekali main mmg ketagih kak...sy dulu pun cm tue..


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails