ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Rabu, Jun 09, 2010

majlis perkahwinan hajar

okies.... sabtu hari tu 05/06/2010... mak cik n en. hub ada pegi nuri umah bekas staff PPN Kedah...

Puan Siti Hajar Azit......

"SELAMAT PENGANTIN BARU JAT..."

enterpremkan wajah ayu pengantin.. di tika jam kul 6.00 petang ok....
hahhaaaaa.. motip mak cik pegi petang2... adalah sebab
nak sembang2 ngan pengantin ok....

ni wajah pengantin baru itu.....


dan lagiii.....
adess gambar mak cik bersama pengantin ada kat cik adik CT......




so, selepas itu.... masa untuk berjimba2 okies....
makanya.. kami pun mula lah mengedikskan diri ke Sua Rasa Stadium Darul Aman...



sewaktu merendek2 tu.. mak cik terjumpa ini orang yea....

motip enterpremkan wajah orang ini????????
haaaahaahaaaa
sbb nanti cukup bulan makcik masih mau pegi carik ini orang ok....

ini orang arrrr ada jual itu wall sticker maaa......
ekekekkekeee



okies.. gambar nie plak mmg x dak kena mengena pa2.. cuma awal2 tgok mak cik juga mcm kejakunan ok.. aik mana btg paipnya..... ehehehheee
tapi ini sume silap mata jew.....

kalo korang pandai mcmana paip itu nampak tergantung?????
hah... jwp.. n lu pikirlah sendiri ok.....

daaaaaaaaaaa......

Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails