ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Rabu, Jun 09, 2010

~ jom berangan bersama-sama~

aku selalu berangan2 nak cuti2 kat Pulau2 yang indah.... berdua-duaan...
ehem3.... ewahhh...
dulu siap simpan2 duit nak pergi....
tapi bila keje kat pej aku skrg derang selalu wat Family Day kat Pulau....
Pulau Langkawi... Pulau Pangkor, Pulau Pinang ( aci gak kan.. ekekkeke)
maka nya... aku pun polo yg pree jerk lah.. ehehheee

tapiii impian tetap ado....
nak bercuti di Pulau indah... permai...





berdua-duaan.... berjalan menyisiri pantai....
mengungkap bicara kasih bersama.....
menghayati keindahan alam bersama tercinta......
opsssssssssss terlebihhh sudaaaaa.. mcm aku baru bercinta lak kan...




1 lagi angan2 aku... nak berjalan2 di taman yg penuh bunga.......keseorangan... sambil menghayatai keindahan mekar2 bunga itu....




nanti nak sambung lagi....... hari nie nak keje half day.....
nak layanzz nuri...... jom..
ok adios..... daaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails