ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Ahad, Oktober 18, 2009

~my family~

Ni lah gambaq2 family aku masa tolong cuci umah angah...
Adik aku( sebapa) mak lain2 k.... kiranya dia lah wali aku....


ni gambaq rakyat2 yg tengah rajin bekerja...
n yg suke main ayaq...



my luv hubby yg tunjuk ghajin di..
gambaq ni blur... nape erk...


ini anak sdara aku
( anak arwah abg aku... abg seibu sebapa ngan angah)

ghajin betoi cik mat nih....
ghajin keje n makan... okey gak kan berbaloi-baloi...


insan yang ketagih nak anak sendiri

ni pak ngah n cucu sdara kami..
"DAMIA AMIRA"
Puan Fadzlin dengan muka masamnya..
nape lin???
ni adik ipaq aku.. wife ngah.. juga turut bertukar ke IPD Sik..
tengah menjeling laki dia lah tu...
my rakyat...keluarga 69...
yg tengah minum tu mak( mak kpd adik aku tu), yg baju kuning+tudung putih tu( my luvly mum), yg baju ungu tu kak pupu aku+ besan dia(yg riba damia), yg ensem sorang tu, abah( bapa tiri aku )


ni pun insan yg ketagih nak dukung anak sendiri... hee...heee....

comey kan????si damia ni...
mama+abah si Damia ni pun mcm akak ni juga.. tp seminggu sekali lah jumpa...
sorang di Airport Penang.. sorang di Lumut, Perak... si Damia di Aloq Staq...sian..
Okey... gambaq kaat night jump xsempat upload...dlm kamera g..
adios...ciooww











Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails