ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, September 14, 2009

~semang@t 1 M@L@YSI@~

SEMANGAT 1 MALAYSIA................
aku xnak berbicara tentang slogan yg di uar-uarkan PM kita tuh.... tapi tentang semangat 1 Malaysia yang di amalkan oleh MIMI( kucing MIL aku) & pewit ( burung aper ntah lupa lak)
Tengok lah... derang nih cukup intim... selalunya, kucing kalau nampak burung... kalau x di makannya mmg nasib baik sesangatlah burung tu kan????( ikut logik akai aku lah)
Tapi dlm kes nih... fuhhh... kucing n burung nih bleh makan nasi 1 pggn = 2 ekor....
yg si MIMI nih mmg ckp sporting... klw si pewit msk sangkar tidor, si MIMI akan tggu kat luar sangkar tuh... per pun sbgai manusia yg ada akal & fikiran, aku cukup insaf....
Kenapa kita yg dikurniakan akal oleh Allah, tak nak berfikir????
Asyik nak bergaduh sesama manusia...


  • Asyik nak simpan PHD...


  • Asyik nak mencari salah orang...


  • Asyik tak nak mengaku silap sendiri...


  • Yang ada kuasa sikit nak tindas yg kerdil...


  • Yang ada harta sikit lupa pada yg tak mampu...


  • Yang ada sikit kelebihan asyik mencari silap yg ada kekurangan...
( ini nasihat untuk dirir aku sendiri :- insafi lah diri.... terima segala dugaan!!!!!)
Apa motif ayat2 di atas ngan gmbo tu erk????
ntah... korang yg sudi sggh blog aku nih, n klw sudi baca.... lu pikir lah sendiri yea.........
haaaa.....haaaa......haaaa.....
ok adios...ciiiiooooowwwww.

Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails