ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, September 14, 2009

~menu berbuka~

dah nak habis bulan Ramadhan baru hati aku terniat nak n3kan pasai menu berbuka nih... tapi tuh lah suma masakan aku yg sempoi2 jerk...saje ar.. janji ada gambaq... hee..hee... yg ni menu semalam.
hasil air tangan mak aku n aku lah jugak...........
ni gulai daging+ tgk lah sendiri...
( xnampak pun kan dagingnyer???)
ni plak masak lemak pucuk getti tuh la...
(tapi yg ni baru masak lain marin)
Sayur petola..... peberet hubby aku....
Cabai tumbuk... yg ni aku buat...
erm...peberet family aku..
Ulam kacang kelisa
( aku pggl lah.. korang pggl apa erk???)


Ada g menu semalam, tapi yg nie aku snap... kuey suma mls nak snap..kuih beli jerk...
ok adios..ciooowww

2 ulasan:

Zura berkata...

ktorg panggil kacang kelisa tue kacang botol...

alya berkata...

yea... sy terlupa... sy ggl kcg kelisa jerk... tq zura

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails