ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, September 08, 2009

~my lovely mom~

Aku sentiasa berjaga-jaga...
Aku sentiasa berhati-hati....
Supaya kalau apa-apa jadi kat Mak @ Abah aku akan di sisi mereka...
Tapi itu lah takdir Allah...
30hb Ogos yg lalu, dalam ketersibukan aku tiba2 mak aku jatuh sakit di saat aku TIADA disisi dia...
Alhamdulillah... mujurlah mak x teruk sangat.Kalau TIDAK..Masyaallah...minta simpang Malaikat 44...Walaupun semua yg berlaku kehendak NYA.
Dalam masa xsampai 15 min, selepas aku col cakap ngan mak, tiba2 anak aku col plak bgtau yg tok dia sakit...Ingatkan x berapa mudarat...
Aku pulak tersangkut jem dlm bandar tuh. Ya Allah...Tup..tup...
Anak aku bgtau plak yg tok dah di hantar ke Hospital.....
Hati aku bagai nak pecah...Masa tu, saat tu kalau aku ada kuasa nak jer terbang balik.....
Mujurlah lps 11/2 jam dlm jem tuh aku berjaya sampai kat hospital...
keadaan mak aku mmg nampak teruk sgt masa tuh..
Lepas, mak aku dah ok sikit kat dlm wad, aku balik ke umah ambik brg2 keperluan dy..
n pegi semula kat mak.. n tggu dy malam tuh.
So, pada mak2 sdara & sepupusepapat aku yg sudi menjengah mak aku ms kt wad tuh TQ so much k... specially wat Ngah+Syida+Yen&Kikin dll yg 1st sampai...Tima Kasih Ngah
Buat my luv hubby, tq darling sbb begitu memahami isterimu ini...
hubby aku yang setia menanti...+ bersama MIL + anak dara aku...
( p.s: tlg abaikan ketidaksenonohan kedudukan laki aku tuh yea..)

Mak hari ke-3, yg sedikit sihat

okey...nanti citer len plak..Ciow....

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails