ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Jun 25, 2009

gambar kawin ari tu...

4 sweet mom cik nina...nie jer yg aku leh tempek kat c,nie..moga ko pueh ati k.. per pun sowyy coz aku blik lmbat hari nuri 2.. x nyempat ko tgk erk.. ciiaann..




ni gambar hari akad nikah
bersama insan- insan yang amat kusayangi..


cayang abang...he..he..he..

mcm kata kak puteri 1 abaikan pengapit bidan terjun aku 2 yerk..( ensem boy tu arr..)

bergambo sblm makan...pengantin yg spsg g 2, adik aku..cu&liana

ku harap ko pueh ati arr cik nina ooii.. tp aku terkilan sai gmbo ms tgh berarak terdelete pastu aku dh xpandai nak cr blik.. maklum br tgh bertatih berblog.. nantilah aku tempek len kali yea... so, slmt mnjamu mata ngan gmbo yg x seberapa ni yerk..

adios amigos.. cioww..

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails