ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Rabu, April 13, 2011

~~~idup @ mati ~~~

Motip tajuk nih.....??? huhuhuhuu..
hati tetiba di sagat sedih..... napa???
ermmm ttg kematian..... kita sume tak tau bila, dimana dan bagaimana cara utk kita berhadapan ngan kematian kita kan????.... bila ingt mati, YA ALLAH... banyak mana dah ibadah kita n bekalan kita utk menghadap Tuhan Yang Menciptakan kita??????
Sedihh, suami kenalan ku meninggal dunia sebentar tadi.... Aku tetiba rasa sayuu..... 
Ya Allah kau peliharalah suamiku walaupun di mana dia berada..... aku sangat sayangkan dia.....

~Al Fatihah untuk suami Su......~

Muda lagi suami dia, anak pun masih kecil, Su juga mcm aku....
ni hubby utk 2nd married...
siannn dia..... semoga kau tabah.... ajal, maut, jodoh pertemuan ketentuan Tuhan..... kita hanya merancang untuk yang terbaik dalam hidup kita, tp kita tak mampu menyekat Takdir Allah...



nota jari : TABAHKAH AKU KALAU IA TERJADI PADA KU???????  cerai hidup, adalah tak sakit kalau hati sakit, cerai mati jiwa n sanubari akan turut mati bersama.......

5 ulasan:

syariza09 berkata...

salam takziah buat kawan al.

x dpt dibayangkan life slps org tersayang tiada di sisi. Tapi mcm manapun kita perlu kuat sbb ada ank yg perlu kita suapkan

Zura berkata...

takziah tuk kawan...cm nelah rase kehilangan tue kan..

PuteriKureKure berkata...

kalau kita pon tak tau la nak cari kekuatan kat mana.

sampaikan salam takziah pada kawan alya tu ye.

alya berkata...

kak az--> yea kak... al sendiri terdiam saaat dapat perkhabaran sedih tu.... huhuhuu terus terbayang diri sendiri.. adessss

zu--> rasa donia berhenti berputar zu.....

kak intan--> ok kak insyaallah nnt al sampaikan...

Mama Gee berkata...

huhuh tak kuat gak...
tak taulah mcmana nk menghadapinyaa...
huhu masa arwah abah meninggal pun..
cuba letakkan diri sbg mak mertua
aduiii tu yg buat tangisan takmo reda...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails