ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Selasa, Mac 01, 2011

~ tahun yang ke - 11~





Hari nie dah 1 MAC 2011...... bermakna dah genap 10 tahun n esok dah bermula tahun yang ke -11, aku berkhidmat kat tempat keje sekarang....... cukup terasa perbezaan nya...
kalau 1 Mac 2001 dulu aku seorang manusia yang terrsangat mentah.. tapi hari nie, aku dah menjadi manusia yg punya sedikit pengalaman, punya sedikit kesenangan... Syukur Alhamdulillah....

Masih terbayang di mata, saat pertama kali aku melangkah kaki ke sini sebagai seorang pekerja baru.... mentah... 0...... berbagai lagi... tapi kerana sokongan dan bimbingan yang tak putus2 dari semua kawan2 yang telah aku anggap sebagai sedara sendiri, akhirnya aku dah menjadi seseorang..... 
TERIMA KASIH SEMUA....

Aku sangat terhutang budi dengan Arwah boss aku.... Allahyarham Encik Ahmad Nordin Bin Jaafar, yang sangat memahami..... n En. Idris yang telah banyak memberi tunjuk ajar....

Teringat lagi kenangan mula2 aku di beri tugasan untuk menaip menggunakan 'typewriter'.... gabra siott!!! yea lah aku cuma ada sijil komputer... aku tak pernah guna pun mendealah tu... tp aku ttp belagak cun.... akhirnya aku berjaya juga.... kenangan tu....

Dulu, kat  tempat keje aku cukup meriah dengan gelak tawa, gurau senda, semua orang cukup baik antara satu sama lain, walaupun msh ada juga yg berhati busuk.... adatlah kan...
tapi sekarang cukup sukar untuk mencari gurau senda itu..... mgkin banyak faktor yang mengekang untuk kembali pada situasi yg lama.....
Aku tersangat rindukan suasana yang dulu....

Kat sini juga aku dah jumpa mcm2 ragam manusia... manusia2 yg banyak membantu di saat susah senang bersama, manusia2 yang hanya mencari kita di saat derang perlukan bantuan. manusia2 yang tersangat sakit ati ngan kejayaan orang dan hanya sentiasa mencari silap orang.... alhamdulillah aku dah masak ngan sikap orang2 mcm nie.........

Bekerja di sini memberikan aku satu kepuasan yang tak ternilai......
dari segala segi.... buat yang sentiasa bersama ketika susah senang.... jasa kalian akan ku kenang sepanjang hayatku...

buat yang busuk hati, yang selalu kata2 aku kat belakang, selalu buat fitnah pasai aku.... Alhamdulillah.... kalian juga dah boleh rasa pembalasan tu dari Allah. Jika dulu kalian di atas n selalu kuarkan cite buruk2 pasal aku kat boss, tp hr nie tgoklah.... aku dah dapat ganjaran dari sikap busuk ati korang!!!!.. apa pun tima kasih jugak, sbb kalo x kerana skit ati ngan korang blm tentu aku jadi manusia yang kental!!!!(kental ke kentang?????) n dapat apa aku ada hari ni...

~PEACE N LUV 4 EVA~


4 ulasan:

Zura berkata...

kejap je dh bulan 3 thn 2011

alya berkata...

aah kan dik.. cepat sgt..

ibu qaleesya berkata...

lamanya akak keje.. kira banyak pengalaman la kak

alya berkata...

aah... lps spm terus keje kat sini dik...

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails