ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Januari 13, 2011

~aktiviti di akhir tahun 2010~ ( part 1)



 PROGRAM HARI PEKERJA LADANG 
( FAMILY DAY PEKERJA ASING )
Lokasi : Dusun Resort, Kuala Nerang, Kedah
Tarikh 22,23 & 24hb Disember 2011


Pada tarikh dan tempat seperti berikut rombongan cik kiah..opssss cik IDRIS daa,,,,,dah berkampung selama 3 hari 2 malam untuk program hari pekerja aka hari keluarga untuk pekerja2 asing yang bekerja di ladang PPN Kedah... ni adalah tahun ke - 4 yea tuan2 n puan terperasan konon2 mcm blog i ni femes hokayy....

so, untuk tidak membuang karan masa meh lew layanzzz gambo yg x seberapa ini....




tiba - tiba ada ais kacang aka ABC kat sini...... ehehheee ni adalah makanan aku time bz2 bekerja.. sj nak menyelit kat sini......





antara gambaq2 sblm majlis BBQ malam tu
* ni antara gambar orang kuat PPN & org kuat Dusun resort yg terrrsaangat sporting n paling bekerjasama. 
Best sgt dpt bekerjasama ngan derang... TQ cik Man & Cik Lan* x dak lam gambaq..



Gambar Majlis Malam BBQ.......

*gambar adalah sangat sikit..... sbb saya adalah mc pada malam itu....
so xkan nak bergediks santai kan... huhuuhuhu


6 ulasan:

Aswadi Jawal berkata...

salam perkenaalan...
i follow u, u follow me. :)

mamyharraz berkata...

owhh jadi mc ya..patut tuan blog takde dlm gambar.

alya berkata...

aswadi...... ok... TQ

mamy---->>> aah la mamy.. dah xdew sapa yg sudi mbik gmbaq....

Ogy berkata...

haaa br nk updet blog....sket punya lamalah blog ni bersawang..jenuh ai nk buang sawang2 tu tau...hee heee

alya berkata...

adessss kak cane x bersawang dah tuannya bz ngalahkan MB.. hik

ellynadyra berkata...

ais kacang itu al....

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails