ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, September 20, 2010

~dunia maya~





Ermm.... aku rasa terpanggil untuk menaip mengenai alam dunia maya...... mksd persahabatan dalam dunia maya ini..... sejak aku kenal dengan dunia blog.. kemudian dunia mukabuku....... berbagai ragam manusia ku kenali.....

lebih2 lagi kat facebook lah.. adess mcm2... ada setengah tu ccukup manis di depan.... kat belakang suka laga2 kan kawan... ada sesetengah2 lak suka kritik setiap status yg kwn2 post..... padehal kwn yg posting tu saja suke2.... huhuhuuu yg peliknya.... dia sendiri buat x pew lak.. ekkekekee opssssss maaflah apa yg aku taip nih adalah pengalaman aku sendiri bukan dr citer sesapa k.... motip dia.... berkawan lah seramai yang mampu...... tapi jangan lah cari musuh...... 1 lagi dalam dunia siber ni jugak.. kita perlu mengurangkan ego kita.... sbb dalam berkawan....kita kena memahami sapa kawan kita... bukan sekadar " aku nak kau faham" tapi "aku akan cuba memahami kau"ehehhee sapa setuju????? angkat kebod!!!!!!!  memang sukar untuk kita memahami orang lain.... tapi ajarlah diri kita..... sbb walaupun kita hanya bersahabat di alam maya tapi sahabat aka kawan aka teman kita tu juga manusia kan..kan..kan.... apalah salahnya kalau kita cuba mengikhlaskan diri kita dalam persahabatan..... ceeewaahhhh mcm lah aku nie baik sgt kan.... apa pun ini adalah nasihat untuk diri aku sendiri jugak.. bukan untuk sesapa... tapi kalo adayg rasa boleh di guna pakai tu... ikutlah.. kalo x.. humbankanlah ayat2 aku nie jauh ke dasar perigi buto!!!!!! ekekkekeke
pe pun.. PEACE n Sengal.......................


Tiada ulasan:

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails