ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Khamis, Jun 10, 2010

~tok biah part 1~

cewaaah tajuk .... siap nama tok biah k..... ni petang marin nyew program...
tok biah ngan konco2nya.....ehehheheee

fmly aku kalo ada 3 serangkai nie ( tok biah, tok pilah ngan tok lehah)
mmg gamat weehhhh.. mulut sume ala2 cili gittew.. ahakss.. tapi hati suci murni k....

hari nie nuri kat umah menantu tok biah...so, marin kami dah pulun sepulunnya okay menyiapkan beberapa bekas hantaran untuk anak tok biah yg dah jadik laki orang.... ekekekekkee



lihatlah... kepulunan tok biah n da gengzz....

*tok lehah ngan tok pilah yg asyik mensireh junjung...aku???
aku kan snap gmbaq.. ehehhee


inilah antara bekas2 yg berjaya di buat......
erm... dlm best2 tu.. aku tau ada seseorang yg terkecik ati....
sabar yea my second mom....


*beg tangan
*sireh junjung
*baulu dakap( nama ni aku ngan tok pilah yg bubuh k)
*coklat kontroversi*( yg ni aku jerk mandai2 bg nama k)

kat sini aku nak bebel sikit....

kita kalo mcmana tak puas ati terhadap seseorang kalo boleh jgnlah malukan orang itu di hadapan org len.... jatuh maruah dia...n terserlah lah sikap kita sbnrnya...
wlpn dlm kes semalam.. aku x termasuk dlm cerpen itu... tapi aku yg lebih terasa...
sbb..... org yg terkena itu telah ku anggap spt ibu ku sendiri....
wlpn muka nya tenang.. tapi ku tahu hati nya terluka, terguris.....

erm...... doonia...doonia....
ok jew itu jerk bebelan aku utk hari ini....
adiossssssss.... jap ag kalo rajin aku taip lagik yea.....

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails