ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Click here to get more from MasterGreetings.com
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Rabu, Mei 26, 2010

~ lepas geram~

Salam......buat sesapa yang singgah kat blog aku yg mmg xdak apa2 nih......
ayat rendah diri gitu... ahakss
tapi betul apa..... pe pun monengggggggggg.... 
aku msh geram... geram+sakit ati.... mende ni dah berbulan aku simpan k... 
hari nih nak jugak aku luahkan...rasa geram sgt dah....

eh.. mesti korang tertanya2 kan apa sebabnya????????

macam nie cite dia.... dari pekan/bandar @ dari mana2 destinasi kalo jumpa Pekan Naka nak ke umah aku ( i mean Jalan Naka/Nami ) pada yg taktau abaikan yea..... ada lah beberapa jambatan yang kononnya di buat baru untuk keselesaan pengguna jalan tu.....tapi....sekarang projek jambatan baru tuh dah semakin menyusahkan....dan lebih teruk dari jambatan lama dulu k!!!!!!!!
kalo dulu cuma jambatan sempit..... sekarang masalah dia dah bertambah222222 k...... berlopak, berlubang, jerlus,..... dan mcm2  ado.... aku tersangatlah hairannya.......... jalan tu mmg laluan utama k. segala lori tanah, lori pasir, treler, keta2, moto2 sume kena melalui jalan tu.....mmg bahaya sangat...( mak cik mmg nak snap gmbar... tapi x dak kesempatan lagik) Wahai Pihak2 yang bertanggungjawab..... x kira k sapa anda..... tolonglah... tolonglah beri sedikit perhatian.... jgn nanti sampai masuk paper @ jadi perkara2 yg x di ingini baru lah nak terhegeh2 cover line.....( aku mmg geram k...) takkan lah nak tunggu PRU lak baru nak baiki jalan tu.?????????? 
opsssssss sebelum tu... salah x nih aku luah rasa mcm nie??? tapi aku dah geram sangat k.... tau x apa motip dia????
kete makcik dah bertambah nazak k bila tiap2 hari lalu jalan tu.... bukan 1, bukan 2, tapi 3 okies.... 3 tu... sume nya teruk, tersangat teruk.... jalan mmg mcm kubang kerbau dah....korang leh bayangkan x macamana????

butakah mata kalian wahai pihak2 yg bertanggungjawab?????????? tolonglah buat sesuatu k... supaya kete aku sihat sikit.. keta x sihat poket pun demam k!!!!!!! ahaksssssss.... 
tapi kerana rasa tanggungjawablah akuluahkan kat sini supaya ada yg ter "terjah" blog aku nie........n baca luahan aku nie... aku dah xtau nak bgtau sapa.....

Sekian luahan hati makcik yg mmg geraaaaaaaaammmmmm tersangat.... okies.. adios..

Tiada ulasan:


♥♥@ku & di@



besday haku.......


anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails