ASSALAMUALAIKUM.....

SELAMAT MENJENGAH KE BLOG NUR KASIH
Buat insan2 yang sudi singgah di blog ini... saya ucapkan jutaan terima kasih.... tapi kalo sudi. tggllah jejak supaya saya leh follow blog kalian...... tq......

kalau sudi......... jom lah follow aii......

Isnin, September 28, 2009

~J@l@n-J@l@n C@ri M@k@n~

Fuh macam best jerk kan tajuk tuh... tapi hampeh...
Orang len masih sibuk ke Rumah Terbuka bagai... kami sibuk2 kena mencari bunga telur...
Nak membalas lah... dulu masa nuri kite org dah bg so... sendiri mau ingatlah kan...
Nak membeli sebelum raya ari tuh nak masuk ke bndo aloq staq ni punya lah ya rabbi jem nyer... maka aku pun bertangguhan lah...nak beli lepas raya kata..
bila tu???? raya ke-2 kedai masih_TUTUP_ so raya ke-3 aku dah keje... n ada byk keje..raya ke-4 lah kononnya baru sempat...Kuaq jerk ofis pukul 5+++ aku pun balik n ajak lah cik abang aku ke Pokok Sena....Sekali smpy kat sana.... kedai MASIH BERCUTI daaa....
alamak... harus n wajiblah nie kena ke BAS( bandaraya alor setar)(@ org kg kata pekan aloq staq)......jam dah dekat pukul 6.45 dah... sekali smpy kat jln langgar... nah jem!!!!!
dekat pukul 7+++ bru masuk pekan... kedai pun dah byk TUTuP plak... haruuuu..
perut pun dah mula meragam lapaq lah tuh cari punya cari jumpa jugaklah benda aalah ni... tu pun cina kedai tuh dah tutup 1/2 dah pintu dia... mujuq...
nilah benda alah tu....
Selesai jerk acara membeli... perut pun semakin berlagu riang..
n... hubby aku pun ajak lah...
" Ma jom kite pekena mee Abu, dah lama kita tak makan kan sejak lepas kawen ni...'
dulu Kedai MEE ABU ni lah salah 1 tempat dating kami..hee.hee..
korang nak tau naper???( eh ada org ke nak bc n3 aku nih?)
sebabnya.. mee dia mmg best..
x caya???? cuba my ghasa...sedap wooo..
ni gambaq mee rebus dia..
oder 1 jerk.. tapi makan 2 org..
( sblm koteow goreng aku sampai)hee.hee..boleh gitu???
ni plak gambaq koteow goreng aku...pun sedap...
yg ni pun share makan gak..
Teh 'O" Ais... sama..nak yg limau tapi disebabkan dah lewat..
limaunya dah habis maa...

dan oleh kerana terlalu lapaq agaknya... maka inilah hasil santapan kami...
bravoo... haa.haa...
okey.. sajork arr masuk n3 haru hara nih... borink arr..
adios..cioow

4 ulasan:

ai berkata...

licin pinggan!!! bagussssssssss :P

alya berkata...

tak baik membazirkan kak

alya berkata...

tak baik membazirkan kak

Zura berkata...

sedapnye mee rebus tue....

♥♥@ku & di@

besday haku.......

anniversary @cinta kami

Daisypath Anniversary Years Ticker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails